Освітній компонент «Медіапсихологія» орієнтований на розвиток у студентів знань і навичок, необхідних для розуміння психологічного впливу медіа на суспільство та окремих осіб. Курс включає вивчення того, як різні соціальні групи сприймають інформацію, які психологічні ефекти можуть виникати через медіа-вплив, а також як ці ефекти взаємодіють із соціальними, культурними та психологічними характеристиками аудиторій.
Майбутні журналісти отримують знання про основні психологічні теорії, які стосуються масових комунікацій, вчаться аналізувати журналістські матеріали на предмет психологічних аспектів і етичних норм, зокрема, як уникати маніпуляцій та інших неприязних впливів на аудиторію. Крім того, курс допомагає студентам розвинути навички створення медіаконтенту, який відповідає психологічним особливостям сприйняття та соціальним запитам, зберігаючи при цьому етичну відповідальність.